Food Court
Արժույթ
Առք
Վաճառք
USD
415
423.5
EUR
430
441
RUR
6
6.6
GBP
490
515
GEL
145
155
CHF
415
428
UAH
10
13
AMD
USD
EUR
RUR
GBP
GEL
SEK
CHF
UAH
DDK
CZK
AMD
USD
EUR
RUR
GBP
GEL
SEK
CHF
UAH
DDK
CZK
1 USD = 415 AMD
1 AMD = 0.002 USD
+374 (11) 53 88 88
Հեռախոս կապի
043 20 20 20
Բողոքներ եւ առաջարկություններ
8 777
SAS Food Court

Հաճախ տրվող հարցեր և պատասխաններ

Ի՞նչ է online սուպերմարկետը

Օնլայն սուպերմարկետը գնումների այլընտրանքային, էլեկտրոնային տարբերակ է, որը թույլ է տալիս սպառողին հեշտությամբ գտնել իրեն անհրաժեշտ ապրանքը, կատարել առցանց վճարում և պատվիրել դրա առաքումն իր նշած հասցեով: SAS.am-ի դեպքում, առցանց վճարմանը զուգահեռ, առկա է նաև կանխիկ կամ քարտով վճարում՝ պատվերը ստանալու պահին: Էլեկտրոնային գնումների մասին առավել մանրամասն կարող եք կարդալ այստեղ:

Ի՞նչ առավելություններ ունի էլեկտրոնային առևտուրը
  1. Դուք գնում եք Ձեզ անհրաժեշտ ապրանքները՝ առանց տնից կամ աշխատավայրից դուրս գալու, այդպիսով խնայելով Ձեր ժամանակը:
  2. Դուք կարող եք Ձեզ անհրաժեշտ ապրանքներն ընտրել և պատվիրել ՀՀ -ի ողջ տարածքում և ԼՂՀ-ում:
  3. Կայքում առկա է սուպերմարկետներում ցուցադրված ողջ տեսականին: Շնորհիվ որոնման ճկուն համակարգի՝ արագորեն գտնում և գնում եք յուրաքանչյուր ապրանք:
  4. Վճարումն իրականացնում եք նաև առցանց՝ օգտագործելով Ձեր վճարային քարտը: Քարտով վճարումը հնարավոր է նաև պատվերը ստանալիս՝ առաքիչի մոտ առկա շարժական POS տերմինալի միջոցով:
Կարո՞ղ եմ արդյոք շարունակել ապրանքները պատվիրել հեռախոսով

Այո՛, կարող եք:  011538888 և 012538888 հեռախոսահամարներով մեր շուրջօրյա առաքման ծառայությունը, որից արդեն իսկ օգտվում են հազարավոր սպառողներ, մշտապես գործում է: Այդուհանդերձ, մենք խրախուսելու ենք մարդկանց պատվերները կատարել առցանց, քանի որ այդպես ավելի հստակ կարող են ընտրել իրենց ապրանքը՝ շնորհիվ նկարների, անվանումների, հավելյալ տեղեկությունների և ներկայացված ամբողջական, հեշտ փնտրվող տեսականու:

Ինչպե՞ս կարող եմ գտնել իմ նախընտրած ապրանքը

Ձեր նախընտրած ապրանքները կարող եք գտնել երկու ճանապարհով՝ որոնման համակարգի միջոցով և կատալոգում:

Կարո՞ղ եմ արդյոք ստեղծել իմ նախընտրած ապրանքների ցուցակ` առանց դրանք զամբյուղին ավելացնելու

Այո՛, կարող եք: Եթե կայքի տարբեր էջեր այցելելիս հավանում եք այս կամ այն ապրանքը, սակայն դեռևս չեք պատրաստվում այն գնել, կարող եք հավելել «Նախընտրածներ» ցուցակին, որպեսզի հաջորդ անգամ գնում կատարելիս հեշտությամբ գտնեք այն: Դրա համար հարկավոր է սեղմել տվյալ ապրանքի անվանման աջ կողմում գտնվող սրտիկը: Եթե վերջինս կապույտ է, ապա ապրանքը Ձեր «Նախընտրածների» ցուցակում է, որը կարող եք դիտել` սեղմելով համապատասխան կոճակը:

Կարո՞ղ եմ արդյոք ինքնուրույն ընտրել առաքման կոնկրետ օրը և ժամը

Այո՛, կարող եք: Դուք ընտրում եք Ձեր նախընտրած օրը և ժամը: Ուշադրություն դարձրեք, որ կախված պատվիրված ապրանքների տեսակից և քանակից, ինչպես նաև առաքման հասցեից` Ձեզ ավտոմատ կերպով կառաջարկվի մոտակա հնարավոր առաքման ժամը: 

Կարո՞ղ եմ արդյոք հետագայում տեսնել իմ պատվերների պատմությունը և ընթացիկ պատվերների կարգավիճակը

Այո՛, կարող եք: Կայք մուտք գործելուց հետո Դուք կունենաք Ձեր Անձնական էջը, որտեղ կարող եք տեսնել մինչ այդ պահը կատարած Ձեր բոլոր պատվերները և դրանց կարգավիճակները՝ «Հավաքումն ավարտված է», «Փոխանցված է առաքման», «Ամբողջությամբ առաքված է» և այլն:

Կարո՞ղ եմ արդյոք ամեն անգամ նշել առաքման նոր հասցե

Անձնական էջում Դուք նշում եք բոլոր այն հասցեները, ուր հետագայում իրականացվելու է առաքում: Կոնկրետ պատվերի դեպքում արդեն ընտրում եք այդ ցանկից կամ ավելացնում նոր հասցե: Պատվերի ձևակերպման ժամանակ Ձեր կողմից ավելացված հասցեները և հեռախոսահամարները ավտոմատ կերպով ավելացվում են Ձեր Անձնական էջի տվյալներին:

Կարո՞ղ եմ արդյոք վերադարձնել պատվիրված ապրանքը

Այո՛, կարող եք: Եթե Ձեր գնած ապրանքը չի կրել որակական և քանակային փոփոխություններ, կարող եք վերադարձնել այն 14 օրվա ընթացքում` ներկայացնելով ՀԴՄ կտրոնը կամ հաշիվ-ապրանքագիրը: Այդուհանդերձ, եթե ապրանքը վերադարձնելու Ձեր ցանկությունը պայմանավորված է նրա որակական հատկանիշներով, Դուք կարող եք մեր առաքիչի օգնությամբ փոխարինել տվյալ ապրանքը մեկ ուրիշով: Նույնը վերաբերում է նաև այն դեպքերին, երբ դուք սխալմամբ նույն ապրանքախմբին պատկանող, բայց այլ ապրանքանիշի ապրանք եք պատվիրել և ցանկանում եք փոխարինել այն ձեր նախընտրածով:

Ի՞նչ անել, եթե լրացուցիչ հարցեր ունեմ, որոնց պատասխաններն այստեղ չկան

Եթե վերը թվարկվածների մեջ չեք գտնում Ձեզ հետաքրքրող հարցի պատասխանը, կարող եք զանգահարել զանգերի կենտրոն` +37411 538888 հեռախոսահամարով:

Մեր կայքը օգտագործում է cookie-ֆայլեր, որպեսզի բարելավի օգտագործողի հարմարավետությունն ու արդյունավետությունը: