Supermarket
Արժույթ
Առք
Վաճառք
USD
398
402.5
EUR
412
420
RUR
6.25
6.4
GBP
470
493
GEL
145
150
CHF
418
428
UAH
5
9
DKK
42
62
AMD
USD
EUR
RUR
GBP
GEL
SEK
CHF
UAH
DKK
CZK
AMD
USD
EUR
RUR
GBP
GEL
SEK
CHF
UAH
DKK
CZK
+374 (11) 53 88 88 +374 (55) 53 88 88
Հեռախոս կապի
043 20 20 20
Բողոքներ եւ առաջարկություններ
8 777
SAS Food Court

Հաճախ տրվող հարցեր և պատասխաններ

Ի՞նչ է online սուպերմարկետը

Օնլայն սուպերմարկետը գնումների այլընտրանքային, էլեկտրոնային տարբերակ է, որը թույլ է տալիս սպառողին հեշտությամբ գտնել իրեն անհրաժեշտ ապրանքը, կատարել առցանց վճարում և պատվիրել դրա առաքումն իր նշած հասցեով: SAS.am-ի դեպքում, առցանց վճարմանը զուգահեռ, առկա է նաև կանխիկ կամ քարտով վճարում՝ պատվերը ստանալու պահին: Էլեկտրոնային գնումների մասին առավել մանրամասն կարող եք կարդալ այստեղ:

Ի՞նչ առավելություններ ունի էլեկտրոնային առևտուրը
  1. Դուք գնում եք Ձեզ անհրաժեշտ ապրանքները՝ առանց տնից կամ աշխատավայրից դուրս գալու, այդպիսով խնայելով Ձեր ժամանակը:
  2. Դուք կարող եք Ձեզ անհրաժեշտ ապրանքներն ընտրել և պատվիրել ՀՀ -ի ողջ տարածքում և ԼՂՀ-ում:
  3. Կայքում առկա է սուպերմարկետներում ցուցադրված ողջ տեսականին: Շնորհիվ որոնման ճկուն համակարգի՝ արագորեն գտնում և գնում եք յուրաքանչյուր ապրանք:
  4. Վճարումն իրականացնում եք նաև առցանց՝ օգտագործելով Ձեր վճարային քարտը: Քարտով վճարումը հնարավոր է նաև պատվերը ստանալիս՝ առաքիչի մոտ առկա շարժական POS տերմինալի միջոցով:
Կարո՞ղ եմ արդյոք շարունակել ապրանքները պատվիրել հեռախոսով

Այո՛, կարող եք:  011538888 և 012538888 հեռախոսահամարներով մեր շուրջօրյա առաքման ծառայությունը, որից արդեն իսկ օգտվում են հազարավոր սպառողներ, մշտապես գործում է: Այդուհանդերձ, մենք խրախուսելու ենք մարդկանց պատվերները կատարել առցանց, քանի որ այդպես ավելի հստակ կարող են ընտրել իրենց ապրանքը՝ շնորհիվ նկարների, անվանումների, հավելյալ տեղեկությունների և ներկայացված ամբողջական, հեշտ փնտրվող տեսականու:

Ինչպե՞ս կարող եմ գտնել իմ նախընտրած ապրանքը

Ձեր նախընտրած ապրանքները կարող եք գտնել երկու ճանապարհով՝ որոնման համակարգի միջոցով և կատալոգում:

Կարո՞ղ եմ արդյոք ստեղծել իմ նախընտրած ապրանքների ցուցակ` առանց դրանք զամբյուղին ավելացնելու

Այո՛, կարող եք: Եթե կայքի տարբեր էջեր այցելելիս հավանում եք այս կամ այն ապրանքը, սակայն դեռևս չեք պատրաստվում այն գնել, կարող եք հավելել «Նախընտրածներ» ցուցակին, որպեսզի հաջորդ անգամ գնում կատարելիս հեշտությամբ գտնեք այն: Դրա համար հարկավոր է սեղմել տվյալ ապրանքի անվանման աջ կողմում գտնվող սրտիկը: Եթե վերջինս կապույտ է, ապա ապրանքը Ձեր «Նախընտրածների» ցուցակում է, որը կարող եք դիտել` սեղմելով համապատասխան կոճակը:

Կարո՞ղ եմ արդյոք ինքնուրույն ընտրել առաքման կոնկրետ օրը և ժամը

Այո՛, կարող եք: Դուք ընտրում եք Ձեր նախընտրած օրը և ժամը: Ուշադրություն դարձրեք, որ կախված պատվիրված ապրանքների տեսակից և քանակից, ինչպես նաև առաքման հասցեից` Ձեզ ավտոմատ կերպով կառաջարկվի մոտակա հնարավոր առաքման ժամը: 

Կարո՞ղ եմ արդյոք հետագայում տեսնել իմ պատվերների պատմությունը և ընթացիկ պատվերների կարգավիճակը

Այո՛, կարող եք: Կայք մուտք գործելուց հետո Դուք կունենաք Ձեր Անձնական էջը, որտեղ կարող եք տեսնել մինչ այդ պահը կատարած Ձեր բոլոր պատվերները և դրանց կարգավիճակները՝ «Հավաքումն ավարտված է», «Փոխանցված է առաքման», «Ամբողջությամբ առաքված է» և այլն:

Կարո՞ղ եմ արդյոք ամեն անգամ նշել առաքման նոր հասցե

Անձնական էջում Դուք նշում եք բոլոր այն հասցեները, ուր հետագայում իրականացվելու է առաքում: Կոնկրետ պատվերի դեպքում արդեն ընտրում եք այդ ցանկից կամ ավելացնում նոր հասցե: Պատվերի ձևակերպման ժամանակ Ձեր կողմից ավելացված հասցեները և հեռախոսահամարները ավտոմատ կերպով ավելացվում են Ձեր Անձնական էջի տվյալներին:

Կարո՞ղ եմ արդյոք վերադարձնել պատվիրված ապրանքը

Այո՛, կարող եք: Եթե Ձեր գնած ապրանքը չի կրել որակական և քանակային փոփոխություններ, կարող եք վերադարձնել այն 14 օրվա ընթացքում` ներկայացնելով ՀԴՄ կտրոնը կամ հաշիվ-ապրանքագիրը: Այդուհանդերձ, եթե ապրանքը վերադարձնելու Ձեր ցանկությունը պայմանավորված է նրա որակական հատկանիշներով, Դուք կարող եք մեր առաքիչի օգնությամբ փոխարինել տվյալ ապրանքը մեկ ուրիշով: Նույնը վերաբերում է նաև այն դեպքերին, երբ դուք սխալմամբ նույն ապրանքախմբին պատկանող, բայց այլ ապրանքանիշի ապրանք եք պատվիրել և ցանկանում եք փոխարինել այն ձեր նախընտրածով:

Ի՞նչ անել, եթե լրացուցիչ հարցեր ունեմ, որոնց պատասխաններն այստեղ չկան

Եթե վերը թվարկվածների մեջ չեք գտնում Ձեզ հետաքրքրող հարցի պատասխանը, կարող եք զանգահարել զանգերի կենտրոն` +37411 538888 հեռախոսահամարով:

Մեր կայքը օգտագործում է cookie-ֆայլեր, որպեսզի բարելավի օգտագործողի հարմարավետությունն ու արդյունավետությունը: